Известие

Collapse
No announcement yet.

Осветление Багажник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Бутона съм го преместил от жабката на кората на шофьорската седалка за удобство За целта съм удължил кабелите от инсталацията Може ли това удължаване да дава някакви съпротивления и това да е причина за слаб ток Кабелите са удължени с около 1,5метра Този мотор не съм го разглеждал и мисля сега да сваля кората и да погледна какво се случва там Ще премеря и тока
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
      Бутона съм го преместил от жабката на кората на шофьорската седалка за удобство За целта съм удължил кабелите от инсталацията Може ли това удължаване да дава някакви съпротивления и това да е причина за слаб ток Кабелите са удължени с около 1,5метра Този мотор не съм го разглеждал и мисля сега да сваля кората и да погледна какво се случва там Ще премеря и тока
      Не, това че си го преместил не е проблем. Щом цъка релето в багажника, независимо откъде го задействаш, очевидно проблемът не е в точките от които го задействаш а във веригата от релето до мотора, в самия мотор или в бравата.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #63
        Температурата влияе на твърдостта на амортисьорчетата на капака. Тогава силата с която заключалката държи бравата би трябвало да се променя от променената "тежест" на капака. Дали не може от там да идва проблема а не от мотора (евентуално в комбинация с "уморено" и смачкано уплътнение на багажника)
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Температурата влияе на твърдостта на амортисьорчетата на капака. Тогава силата с която заключалката държи бравата би трябвало да се променя от променената "тежест" на капака. Дали не може от там да идва проблема а не от мотора (евентуално в комбинация с "уморено" и смачкано уплътнение на багажника)
          Това ме подсеща да уточним нещо:

          Трябва ли капакът да се отваря сам догоре след отключването му? При мен не е така, но може би това да се дължи на възрастта на колата.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #65
            Разхвърлих кората и не виждам нищо нередно Много е студено и не ми се играеше но утре ще замеря токовете Мисля че най вероятно тока умаля в релето Тез релета в багажника преди време ги човърках незнам за какво но си мисля че оттам ще ми е проблема Щом друг няма такива проблеми с отварянето значи не е някаква фабрична недомислица Няма логика постоянно да въртя врътките

            ---------- Post added at 17:17 ---------- Previous post was at 17:14 ----------

            За отварянето някой искаха да си ги правят да се отварят сами но незнам дали успяха Иначе повдигаш донякъде и капака се доотваря Колкото по слаби са амортисьорчетата до по голяма височина трябва да помагаш с ръка за отварянето
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
              .....За отварянето някой искаха да си ги правят да се отварят сами но незнам дали успяха Иначе повдигаш донякъде и капака се доотваря Колкото по слаби са амортисьорчетата до по голяма височина трябва да помагаш с ръка за отварянето

              Ясно. И при мен е така. Помагам му да се отваря до около 1/4 от хода и след това продължава сам.

              Това мисля, че изключва състоянието на амортисьорчетата, като фактор за проблема при теб.
              Виж, кое е релето, почисти му контактите и пробвай преди да се занимаваш с мотора и бравата.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment

              Working...
              X